2011-12-06 | 23:46:05

klaga inte på mig då du själv inte är redo att se dina egna fel.

Hello . Ligger nu här i sängen , alldeles ensam då det slog mig att jag skulle blogga lite. Jag har insett en sak sen jag skrev sist , Jag är inte en sådan person som egentligen borde blogga . Varför ? - för mitt liv är helt ointressant om man väl inte är delaktig i det . Jag är helt enkelt inte någon som Kan sitta och skriva om mitt faboulus life eftersom jag inte lever det inte för att man behöver leva ett sådant liv , jag menar bara att jag är ju bara jag och jag kommer aldrig kunna få mitt bloggande särskilt intressant eftersom jag aldrig kommer lägga ner så pass tid på det. För övrigt hade jag en super kul helg med massvis utav trevliga människor , firade t.ex min vän Johannas födelsedag. Och med det här korta inlägget tror jag nog att jag lägger bloggandet bakom mig för ett tag. Kommer jag tillbaka ? - vem vet.
3 Kommentarer
Y:

Snälla Hannah, sluta inte blogga! Jag älskar din blogg!

2011-12-19 | 15:17:33
johanna ,:

åh vad söt blogg ! :)

följas via bloglovin ? :D

2012-02-22 | 13:02:05
URL: http://johannaevaamanda.blogg.se/
Mikael:

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-26 | 14:09:43
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: