2011-11-25 | 19:20:12

move on .


hello.
sitter nu och pratar i telefon.
eller la rättare sagt just på.
jag känner verkligen hur irritationen bubblar i mig.
om man är för rädd för att släppa någon inte , om man inte berättar hur man känner
och om man alltid stöter bort någon då något blir lite fel , hur fan är det då
meningen att jag ska kunna förstå och relatera till det?
aja.
skola idag . efter lunchen åkte jag anna och elin till waynes och tog en chai
medans vi satt framför våra macbooks och hade det allmänt trevligt.
20 över gick vi till våran hälso sak.
jag fick prata först , samtalet skulle egentligen vara i 20 min men mitt höll på i 40 min.
känns verkligen bra att ha någon som ska hjälpa mig med saker och ting.
efter det gick jag hem och la mig framför tvn.
helt ärligt har jag ingen ork till att göra något.
är inte alls på humör.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: